Klachten?

Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van CBMK. Wij nemen alle feedback uiterst serieus en onderzoeken graag uw klacht om ervoor te zorgen dat deze wordt opgelost en om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Ik wil een klacht indienen.

Vul het formulier in om uw klacht toe te lichten.

We nemen uw klacht direct in behandeling en nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

 

Naam(Vereist)
Beschrijf hieronder uw klacht

 

 

 

 

 

Dit gebeurt er met uw klacht.

  Bevestiging

Nadat u uw klacht aan ons heeft verzonden ontvangt u een ontvangstbevestiging met de gegevens die u aan ons heeft doorgegeven.

Wederhoor

CBMK neemt uw klacht in behandeling. Onze kwaliteitsmedewerker neemt binnen 5 werkdagen persoonlijk contact met u op, onderzoekt uw dossier en past, indien noodzakelijk, wederhoor toe bij collega’s of opdrachtgever.

Inhoudelijke reactie

Binnen 15 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op de door u ingezonden klacht.

 

Het complete klachtenregelement is hier in te zien.

Bent u niet tevreden over de afhandeling?

Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u dit kenbaar maken bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID).

Website: Klachteninstituut (KIFID)

 

Heeft u hulp nodig?

  • 113 Zelfmoordpreventie: Heeft u hulp nodig of bent u in crisis? Neem dan contact op met 113 Zelfmoordpreventie via 113.nl of bel 0800-0113. Zij staan 24/7 voor u klaar.
  • Gemeentelijke schuldhulpverlening: Indien u financiële problemen ervaart, kunt u terecht bij uw gemeente voor schuldhulpverlening. Zij bieden ondersteuning en begeleiding om uw schulden beheersbaar te maken. Neem contact op met de gemeente waar u woont voor meer informatie.