Klachten

Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van CBMK. Wij nemen alle feedback uiterst serieus en onderzoeken graag uw klacht om ervoor te zorgen dat deze wordt opgelost en om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Ik wil een klacht indienen.

Vul het formulier in om uw klacht toe te lichten.

We nemen uw klacht direct in behandeling en nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

 

Naam(Vereist)
Beschrijf hieronder uw klacht

 

 

 

 

 

Dit gebeurt er met uw klacht.

  Bevestiging

Nadat u uw klacht aan ons heeft verzonden ontvangt u een ontvangstbevestiging met de gegevens die u aan ons heeft doorgegeven.

Wederhoor

CBMK neemt uw klacht in behandeling. Onze kwaliteitsmedewerker neemt binnen 5 werkdagen persoonlijk contact met u op, onderzoekt uw dossier en past, indien noodzakelijk, wederhoor toe bij collega’s of opdrachtgever.

Inhoudelijke reactie

Binnen 15 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op de door u ingezonden klacht.

Bent u niet tevreden over de afhandeling?

Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u dit kenbaar maken bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID).

Website: Klachteninstituut (KIFID)