De ervaring van Woningstichting GoedeStede

De ervaring van Woningstichting GoedeStede

Wat is een gesegmenteerde benadering naar huurders in het preventief beheerproces in jullie ogen?

Door maatwerk te leveren m.b.t. de intensiviteit en diversiteit van de acties en de toon in de communicatie is in mijn optiek de kern van een gesegmenteerde aanpak in het debiteurenproces. Daarnaast vind ik dat we debiteuren verschillende mogelijkheden (naar persoonlijke voorkeur) voor het betalen en inkijken van de vorderingen moeten geven en ervoor moeten zorgen dat we elk dossier correct juridisch opbouwen.

Sinds enige tijd doet CBMK het preventief beheer. Wat zijn tot nu toe je bevindingen?

We zijn een klein jaar geleden gestart met de samenwerking met CBMK en vanaf dag 1 zijn de ervaringen zeer positief. CBMK is een professionele partij, wat zij beloven doen ze en ze blinken uit in persoonlijke aandacht en professionaliteit. CBMK biedt de persoonlijke aandacht van een kleine organisatie en de (rapportage) mogelijkheden van een grote organisatie en mijn inziens hebben zij hiermee een perfecte balans gevonden in hun bedrijfsvoering.

Sinds CBMK in ons debiteurentraject de contacten met onze huurders verzorgt, zijn het aantal incassodossiers met 30% gedaald. Daarnaast hebben we tot nu toe nog geen enkele klacht van onze huurders ontvangen over CBMK, wat er op duidt dat zij zich correct te woord gestaan voelen. Op initiatief van CBMK zijn zij aan de slag gegaan met het verminderen van de slepers. Dit doen ze o.a. door gesegmenteerde benadering. Ik heb er alle vertrouwen in dat we ook op dit vlak heel snel verbeteringen in de resultaten zullen zien.

De lijnen zijn kort, de communicatie prettig en persoonlijk en CBMK is altijd bereid om een stapje extra te zetten als de situatie hierom vraagt. Kortom, een zeer gedreven en kwalitatieve partij die ik iedere organisatie zonder twijfel zou aanbevelen.

Sinds CBMK in ons debiteurentraject de contacten met onze huurders verzorgt, zijn het aantal incassodossiers met 30% gedaald.

Contact Image

Mark Rombouts

Commercieel Manager

06-22436477m.rombouts@cbmk.nl

Dave Munnik

Manager Klantenservice

De lijnen zijn kort, de communicatie prettig en persoonlijk

CBMK is altijd bereid om een stapje extra te zetten als de situatie hierom vraagt. Kortom, een zeer gedreven en kwalitatieve partij die ik iedere organisatie zonder twijfel zou aanbevelen.

Stel je vraag aan onze specialist

Heb je een vraag? Stel hem aan één van onze specialisten. Zij helpen je graag en voorzien je van een passend advies.

Mark Rombouts

Commercieel Manager

06-22436477 m.rombouts@cbmk.nl
Author Profile Picture