Antwoordservice
Neem contact op met Customer CareAltijd bereikbaar met CBMK’s Antwoordservice
Tegenwoordig verwachten klanten dat bedrijven altijd bereikbaar zijn, het is dus cruciaal om geen enkele oproep te missen. CBMK Antwoordservice biedt dé oplossing voor een continue bereikbaarheid, zelfs buiten kantooruren. Voorkom frustratie bij klanten en mis nooit meer een commerciële kans.
Specifieke behoefte? Aangepaste oplossingen!
CBMK’s antwoordservice is niet alleen een tool, maar de oplossing in klantcommunicatie. Wij bieden flexibele en schaalbare oplossingen, afgestemd op de wensen van jouw organisatie. Of het nu gaat om piekmomenten, na sluitingstijd of 24/7, wij zorgen dat u bereikbaar bent wanneer het er het meest toe doet.”
- Optimale bereikbaarheid
Door een medewerker op afstand worden je klanten altijd te woord gestaan - Schaalbaar
Onze oplossingen groeien mee met je organisatie - Continue bereikbaar
Met deze dienst zorg je voor een ononderbroken klantenservice
Professionele consistente klantbeleving
Onze ervaren specialisten worden een verlengstuk van je team, communiceren in jouw tone of voice en zorgen voor een naadloze integratie met jouw processen. Dit garandeert een professionele en consistente klantbeleving.
Voorbeeld uit de praktijk
Betere klantbeleving door verlengde openingstijden
Voor een internationale webshop met consumentenproducten heeft CBMK een multi-channel communicatieplatform ingericht. Onze medewerkers staan dagelijks meer dan 230 klanten te woord tussen 9:00u tot 22:00u: via e-mail, chat en telefoon.
Door de klantenservice bij meerdere kanalen onder te brengen en de openingstijden te verlengen wordt de druk in de organisatie beter over de dag verspreid en klanten sneller geholpen. Hierdoor is de omzet toegenomen en de klantbeleving verbeterd, wat direct resulteert in betere reviews.
Bekijk onze Klantenservice oplossingen
Met deze Klantenservice diensten ondersteunen wij onze opdrachtgevers